maandag 11 april 2011

Day 04 – What you ate today

Hallowa,
De vierde challenge over mijn voeding van de dag! Ik laat jullie weten wat ik heb gegeten vandaag.

De mrogen start ik altijd met hetzelfde, een tas koffie met melk en 2 boterhammen met boter en een linke laag hagelslag. De korstjes eet ik niet op , dit doe ik enkel bij boterhammen met choco. Mijn tas koffie drink ik ook nooit volledig uit , ik dop er mijn boterhammetjes in en drink er af en toe wat van. Tot zover het ontbijt. Tijdens de les eet ik vaak een prince-koek of een suikerwafel. Vandaag was het beide. Ook neem ik een halve liter water mee naar school om de dag door te komen. 's Middags at ik pasta en een chocoladepuddinkje. Als ik thuiskwam ging er nog een suikerwafel naar binnen. Als avondmaal at ik aardappelen met witloof en een kortelet. Ik dronk een ice tea en sloot de avond af met een zakje paprikachips.

Het lijkt alsof ik veel eet enzo, maar ik kom niet bij. Als ik jullie kan geruststellen, ik weeg maar 50 kg hoor en ben 1meter72 groot dus ik ben totaal niet dik. Tot morgen voor de volgende challenge.