zondag 10 april 2011

Day 03 – Your parents

Hoi,
Vandaag de derde challenge, we gaan goed vooruit zeg! Deze zal gaan over mijn ouders.

Als eerste wil ik vertellen dat ik niet zo'n goede band heb met mijn ouders. Door voorvallen van vroeger is de band echt verzwakt, maar soit. Mijn ouders zijn nog steeds gehuwd en zijn niet van plan te scheiden, dat is dus al positief. Mijn moeder heet Tania en mijn vader Alex. Mijn moeder is kuisvrouw, ze gaat bij verschillende gezinnen thuis kuisen en doet dit minder dan half time wegens problemen met haar rug. Mijn vader is bouwkundig tekenaar en houd zich dus bezig met van die architectentekeningen te maken enzo. Mijn  ouders zijn denk ik al meer dan 15 jaar getrouwd. Vraag mij niet hoe oud ze zijn , ze bevinden zich beiden tussen de 40 en 45 jaar. Meer kan ik jullie niet vertellen over hen.

Zo, derde challenge complete!Tot morgen voor de vierde challenge.