woensdag 13 april 2011

Day 06 – Your day

Hoi,
Dag 6 en ik vertel jullie meer over mijn dag. Deze dag is eigenlijk wel een beetje een speciale dag, anders dan anders. Voor de duidelijkheid zijn we vandaag woensdag 16 maart (ja ik schrijf vooruit omdat jullie zeker elke dag een post zouden kunnen lezen).

Ik stond deze morgen op om 7 uur en nam mijn ontbijt en dergelijk. Ik maakte mij klaar om met de trein naar Kortrijk te reizen om een toffe les filosofie te volgen, joepie, niet dus! Tijdens de les kreeg ik een smsje dat mijn beste vriend Aaron aan school stond voor zijn werk en ik stuurde dat hij moest wachten tot ik even pauze had. Jammer viel de pauze te laat en heb ik Aaron niet gezien, dankjewel leerkracht filo! Daarna aten we met een paar van de klas in het studentenrestaurant, pasta! We zaten nog even buiten in het zonnetje en gingen we nog 2 uurtjes Psychometrische Technieken I volgen. Hier leerden we de WISC III NL  intelligentietest kennen en kregen we ook het verslag terug over de WAIS III NL. Voor mensen die hier nog nooit van hoorden , de WAIS is de intelligentietest voor volwassen en de WISC is de test voor lagere school leeftijd, daarnaast heb je ook nog de WIPPS die voor kleutertjes van toepassing is. Meer mag ik jullie hier  niet over vertellen aangezien dit nogal beroepsgeheim is enzo. Na de les gingen we met de trein terug naar huis en ging ik wachten op mijn vriend tot hij thuis kwam. Hij bleef namelijk eten bij mij maar met zijn ongecontroleerde uren is hij soms nog laat thuis. Toen hij er was maakte ik balletjes in tomatensaus voor hem met frietjes. Daarna gingen we samen douchen en hebben we lekker relaxed in de zetel en naar Familie gekeken. Hij vertrok om 9u30 's avonds naar huis en ik kroop in mijn bed. ik las nog een hoofdstuk uit mijn erotische massageboek waardoor ik nu een hoofd-, gezichts- en nekmassage kan geven aan mijn vriend komend weekend. Ik stuurde ook nog een slaapwel-smsje en ging slapen.

Dit was mijn dag, hopelijk eens leuk om mee te lezen hoe mijn dag verloopt. Tot morgen, nieuwe challenge!