donderdag 14 april 2011

Day 07 – Your best friend

Hoi,
Dag 7 en vandaag staat alles in het teken van mijn beste vrienden. Ik zal stuk voor stuk een stukje over een van hen schrijven waarin ik ze een beetje voorstel.

Valerie
Om te beginnen zal ik het hebben over Valerie, mijn nicht. Ik ben al bevriend met haar van bij mijn geboorte, ze is nota bene even oud als ik. We komen echt dus al lang goed overeen zonder al te veel ruzies. Valerie is eigenlijk een van de weinige vriendinnen waar ik bijna nooit ruzie mee heb gehad. Dit kan waarsschijnlijk zijn door het feit dat we familie zijn en het nogal lastig zou zijn om ruzie te hebben. Vroeger en nu nog steeds ervaren we leuke belevenissen en we lachen echt zo vaak! Mijn nicht studeert nu ook aan de universiteit in Gent als taal- en letterkunde Spaans-Engels. O, en ik heb vroeger ook nog samen met haar dansles gevolgd in Waregem, wat ook een toffe belevenis was!

Michelle
Michelle is ook een van mijn beste vriendinnen die ik ken sinds het eerste leerjaar als ik mij niet vergis. Ik herinner mij nog dat er een soort strijd was om bevriend te zijn met haar, hilarische situatie. Ik ga vaak op stap met haar en ga in de vakantie ook regelmatig eens bij haar langs. Ook gaan we samen uit en kunnen we over veel praten. Met Michelle heb ik nog NOOIT ruzie gehad wat echt vreemd is als je naar mijn karakter kijkt.

Jolien
Jolien is de derde in rij waar ik goed mee bevriend ben. Met Jolien heb ik wel al vele downs beleefd en ook een lange tijd van ruzie door domme kleine zaken die echt te veel werden. Toch vind ik het leuk om met haar samen weg te gaan en te roddelen en dergelijke. Ik heb ook altijd al gezegd dat als ik ooit lesbisch word, dat ik dan zou samen zijn met haar.

Aaron
Je kent het wel, je leert iemand kennen via social community zoals Netlog of Facebook en je hebt echt zooo het gevoel dat je elkaar zo goed begrijpt. Wel dat had ik bij Aaron, wij begrijpen elkaar en doen ook veel om elkaar uit de nood te helpen. Ondanks we elkaar nog niet echt hebben ontmoet en enkel vaak Skypen vind ik Aaron echt een supergoede vriend van mij waarvan ik echt weet dat hij mij nooit zou laten zitten.

Cara
Even een apart geval, namelijk onze Cara. Ik ken haar echt nog maar sinds dit schooljaar en we hebben toch ook al even ruzie gehad. Maar ik zetten mijn principes opzij en ging haar eerlijk zeggen wat ik van haar gedrag vond waardoor ze haar heeft aangepast en we nu zeer goed overeen komen. Ze is zo een vriendin waar je altijd je hart bij kan luchten en die je altijd zal helpen.

Dit was een beschrijving van mijn beste vrienden. Tot morgen met de achtste challenge!

2 opmerkingen: