woensdag 20 april 2011

Day 10 - What you wore today

Hoi meiden,

Vandaag een artikel over de kleren die ik droeg. Jammer genoeg voor jullie en voor mij waren we vandaag zondag. Misschien is het bij jullie ook het geval, maar ik ben dus zo een lui type dat op zondagen niet veel geeft om haar uiterlijk. Ik beschrijf mijn outfit even kort.
Om te beginnen had ik dus ondergoed aan , het is te zeggen , ik had mijn slaapkleedje voor gemak aangehouden (deze bevat een ingebouwde bh dus no worries, ik loop niet rond zonder bh!). Ik had een zwarte t-shirt aan met lange mouwen waarom een print staat van een vrouw, ook is de rugzijde bovenaan bekleed met kant. Ik had een simpele grijze jeans aan en Reebok sneakers. De kousen die ik droeg waren van mijn vriend aangezien ik de mijne thuis vergeten was. Verder had ik af en toe mij blauw jasje aan.

Tot morgen!