dinsdag 19 april 2011

De CQ-test

Hi girls,
Zoals jullie misschien zagen in mijn shoplogfilmpje heb ik een boek gekocht om te testen hoe goed je samen past met je vriendje. Dit boek heet De CQ-Test en kreeg ik gratis mee op de boekenbeurs bij afgifte van een bon. Je kan wel bedenken dat ik de volgende dag mijn vriendje en mezelf bestookte met de vragen.

De vragen zijn zaken zoals:
- Hoe sta jij tegenover hoffelijkheid?
- Wil je later kinderen of heb je er al?
- Naar welke muziek luister je het liefst?
- Hoe groot schat je jezelf?
- Etc

Je krijgt daarbij keuze uit 5 antwoorden en zo wordt je doorheen het boek geloodst. Per categorie krijg je dan een lettercode die je in een tabelletje kan invullen.

Op het einde vergelijk je elkaars lettercombo's en daarbij kan je dan je score berekenen. De score van ik en men vriendje lag net een stukje boven het gemiddelde van de normaalverdeling. Hierbij kan je dus afleiden dat in de testgroep iets meer dan de helft van de testpersonen onder onze score scoorde.

Als uitleg bij onze scoregroep stond nog vermeld dat we een goed koppel waren waarbij een toekomst mogelijk was. We verschillen op een paar punten van elkaar maar deze punten hebben we vroeger al eens besproken waardoor er geen spanningen ontstaan hieromtrent.
Best positief dus!

Hoe zit het met jullie lovelife?
Tot morgen!