vrijdag 22 april 2011

Day 11 – Your siblings

Hey meisjes,
Vandaag een 11de challenge of the day. Deze keer heb ik het over mijn broers en zussen.

Om te beginnen kan ik jullie vertellen dat ik geen zussen heb en enkel maar 1 jongere broer. Mijn broer heet Aaron en is 4 jaar jonger dan mij. Hij zou nu denk ik 14 zijn en verjaard ergens in augustus. Zijn hobby is voetballen en ook maakt hij muziek (hardstyle, jump whatever). Deze muziek is echt super amateuristische en echt niet mooi, maar ja wat doe je eraan?! Voor de rest volgt mijn broer elektriciteit op school en vind ik hem als persoon niet echt leuk. Elke keer als ik problemen heb zit hij mij gewoon uit te lachen en dergelijke. Met mijn broer heb ik dus ook geen goede band.

Tot zover de 11de challenge of the day. Tot morgen voor een nieuw artikel!