zaterdag 23 april 2011

L'Oréal Elsève Total Repair

Hey chickies,
Vandaag laat ik jullie mijn review lezen over de conditioner van L'Oréal Elsève Total Repair. Zoals jullie zagen in de shoplog had ik deze conditioner onlangs gekocht en ik test hem nu reeds een goede maand. Tijd voor een review!

Uitzicht
De verpakking van de conditioner ziet er niet echt anders uit dan andere producten. De vorm is ook niet zo speciaal al vind ik het toch leuk dat je het flesje gedwongen ondersteboven moet zetten waardoor je zeker niet staat te sukkelen om het laatste beetje eruit te krijgen.

Geur & Kleur
De geur van het product vind ik echt lekker. Het is zo een zachte, typische conditionergeur die ik echt aangenaam vind. De kleur van het product is wit zoals bijna alle conditioners die ik reeds heb gebruikt. Niet erg speciaal dus en de substantie is crèmig.

Werking
Het product beweerd vele wonderen te kunnen verrichten waaronder gespleten punten te herstellen. Sorry mensen maar iedereen weet wel dat dit onmogelijk is. Eens gespleten, altijd gespleten. Toch kan ik je zeggen dat het "lijkt" alsof je gespleten punten verdwenen zijn maar na een paar dagen merk je dat het maar schijn was. Wat ik wel kan zeggen over de condioner is dat hij zeer goed ontklittend werkt, sinds kort kan ik weer gemakkelijk door mijn haar kammen. Mijn haar wordt gevoedt en krijgt ook meer glans, het voelt glad en zacht aan. Mijn haar wordt gewoon met de keer gezonder wat ik erg positief vind.

Prijs
Een flacon L'Oréal Elsève kost rond de 5 euro. Dit valt dus echt goed mee qua prijs.

Hier toon ik jullie nog even mijn haar na het gebruik van de conditioner.

De conditioner van L'Oréal is volgens mij een echte aanrader. Het is geen wondermiddel maar verzorgd je haar wel goed voor een lage prijs. Ik zou deze conditioner zeker opnieuw kopen, alhoewel ik de volgende keer iets anders ga kopen om te testen voor jullie.
Tot morgen voor meer beauty-nieuws!