donderdag 28 april 2011

Day 14 – Your 18th birthday

Hey meiden,
Vandaag even wat aanpassigen aan de challenge of the day. Normaal zou het weer een artikeltje zijn van mijn outfit maar omdat ik dit reeds heb gedaan al ik jullie wat vertellen over mijn 18 verjaardag.

Op 16 oktober 2010 werd ik eindelijk 18 jaar. Ik was al een half jaar bezig met de voorbereidingen van mijn verjaardagsfuif, zoeken naar zaal en DJ en dergelijke. Ik was er mij zo op aan het verheugen. Iedereen kreeg trouwens een feest voor zijn 18de verjaardag en dat kan mij dus niet ontnomen worden hé. Op mijn verjaardagsfeest waren er een 50-tal aanwezigen, oude vrienden, nieuwe vrienden en familie. Op mijn feest was er ook een special act waarbij mijn lieve schat en zen beste vriend zich hadden verkleed en op een zelfgemaakte mix hebben gedanst. Ik toon jullie alvast een paar sfeerbeelden.

Zoals jullie kunnen zien heb ik mij echt rot geamusseerd op mijn feestje en ook was ik superblij met AL mijn cadeautjes die ik heb gekregen. De kaartjes hangen allemaal in mijn kamer tegen de muur gespijkert (dit kan je zien in één van mijn eerste artikels). Tot zover het artikel over mijn verjaardag, tot morgen!