vrijdag 29 april 2011

My Life - De boerderij

Hey meisjes,
Deze keer een persoonlijk artikeltje namelijk over mijn uitstapjes naar de boerderij. Ik weet niet of jullie dit al wisten maar zo om de twee weken gaan ik en mijn vriend een handje helpen op een boerderij. Daar kuisen we bijvoorbeeld de koestallen, of we ploegen een stuk grond, vervoeren mest en dergelijke. Jullie denken waarschijnlijk dat dit echt vuil werk is en dat is ook zo maar toch heb ik er geen erg in. Ik vind het juist leuk en ontstressend. Na zo'n dagje voel ik me echt voldaan en tot rust gekomen. Ik toon jullie enkele foto's!


Dit ben ik op de tractor, groot hé zo in vergelijking met mij. Ik kan jullie zeggen dat ik echt een verslaving heb gekregen aan tractors en dat ik dit echt supermooie dingen vind. Ik kom er regelmatig tegen en dan krijg ik echt zo'n hyper gevoel van 'IK WIL NAAR DE BOERDERIJ!'.

Hier zien jullie Indi, het herdershondje zeg maar van de boerderij. Het is nog een pup die nog veel moet leren, ze is nog erg speels en zo maar ze zal het wel allemaal leren van haar vriendje Whisky. Indi en Whisky zijn de hondjes op de boerderij van Dominique. Op de boerderij van Bart heb je dan ook nog een hond waarvan ik de naam nu even kwijt ben. Op de boer van Paul zijn er twee honden waarvan ik ook de naam niet meer weet.

Hier zien jullie ook nog twee beestjes die we tijdens het wandelen tegenkwamen. De ene is een emoe ofzo en de andere een buffel. De buffels waren echt reusachtig, ik had nog nooit zulke dieren gezien en vond ze echt eng. De emoes daarintegen vond ik in het begin wat apart , het waren precies een paar honden die gemuteerd waren naar een groot monster, maar na een tijdje gewend te raken vond ik ze best leuk.

Tot zover mijn persoonlijk artikeltje over het boerenleven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot morgen!