maandag 25 april 2011

Garnier Fructis Haarmasker

Hey meisjes,
Vandaag even een review over mijn nieuw haarmasker. Deze ligt al lange tijd in de rekken maar ik wou er toch even iets over schrijven. Het haarmasker is van Garnier Fructis en dient voor personen met gekleurd haar. Zoals jullie misschien nog niet wisten is mijn haar nog gekleurd naar blond maar ben ik het aan het uitgroeien.
Hier zien jullie het product:

Mijn mening
Het haarmasker is paars-roze van kleur en ruikt heerlijk naar besjes. Het is dik van textuur. Je neemt een handje uit de pot en smeert dit over je haar. Ik vind het vooral nodig om vooral mijn staart hiermee in te smeren omdat deze vooral beschadigd is door het kleuren. Je laat het een minuutje intrekken (dit masker werkt namelijk al binnen de minuut) en daarna spoel je het grondig uit. Mijn haar voelt zijdezacht aan en is makkelijk doorkambaar. Mijn haar voelt gevoed en ziet er glanzend uit. Dit masker vind ik zeker een oed product en ik zou het zeker opnieuw kopen.

Tot morgen met meer beauty-nieuws!