dinsdag 26 april 2011

Day 13 – This week

Hey girls,
Vandaag het ongeluksgetalletje van de challenge dagen namelijk nummer 13 waarbij we het gaan hebben over de week.

We zijn de week van 28 maart 2011 en ik laat jullie even meekijken in mijn  plannen.
28/03 SoVa-les
29/03 Methoden van onderzoek + reflectie schrijven en voorbereiden voor examens
30/03 Filosofie + Psychometrische technieken + dokter + liefje + autorijden

31/03 Pedagogiek + Orthopedagogiek + voorbereiden voor examens
01/04 Sociologie + liefje komt logeren + film

02/04 Shoppen naar Kortrijk + wandelen in parkjes + feest Michelle
03/04 Autorijden + wandelen + film

Zo zie je maar dat mijn week nog redelijk druk bezet is en ik weinig vrije tijd heb. Ook zie je dat als mijn vriendje komt, ik er echt voor zorg dat ik niets van schoolwerk meer hoef te doen zodat ik al mijn tijd in hem kan steken.

Tot morgen met een nieuwe face of the day!