dinsdag 26 april 2011

Let's epilate!

Hey meisjes,
Onlangs kreeg ik van Fashion Fabrice de tip om te beginnen epileren met een epilator. Ik heb namelijk na het scheren altijd last van jeuk als de haartjes weer groeien. Soms kan ik zodanig krabben dat ik bloeduitstortingen krijg en dus blauwe plekken. Nu heb ik al een tijdje de epilator gebruikt en ik kan jullie zeggen dat de jeuk veel minder is.


Een epilator is eigenlijk een machinetje vol pincetjes die de haartjes met wortel eruit trekken.

Het klinkt misschien pijnlijk maar na een tijdje is je huid het al gewend en voel je er niet zo veel meer van. Doordat de wortel er ook uit gehaald word, groeit het haar minder snel terug waardoor je om de week pas opnieuw moet epileren. De epilator gebruik ik enkel voor mijn benen, de rest gebeurt nog steeds met het scheermesje omdat ik de andere plaatsen nogal delicaat vind.

Tot morgen!