donderdag 12 mei 2011

Blok & Examens

Hey lieve meiden,Ik was jullie bijna vergeten te informeren maar voor mij is het vanaf volgende week blok en daarna examens. Wees niet bang, er komen elke dag artikels. Zoals jullie misschien merken schrijf ik nogal vaak vooruit en ik merk ook dat ik me dan soms in de problemen werk maar he, jullie hebben jullie artikel. Dat doe ik nu dus ook. Ik zal waarschijnlijk amper tijd hebben om op de dag zelf een artikel te schrijven dus doe ik er genoeg op voorhand tot na de examens (eind juni). Toch zal ik elke avond mijn blogje controleren op reacties en dergelijk en zal ik zeker antwoorden.

Wat mogen jullie verwachten?
- filmpjes
- FOTD
- OOTD
- NOTD
- 30days challenge
- Gewonnen (ik heb namelijk veel geuk de laatste tijd en heb al enkele zaken toegestuurd gekregen die ik had gewonnen op andere leuke blogjes)
- en nog veel meer!

Blijf mij dus gerust volgen, ik laat jullie niet in de steek.
Kus
Delphine