zondag 15 mei 2011

Day 22 – Something that upsets you

Hey meisjes,
We zijn al toe aan nummer 22 van de challenge of the day tag. Bijna klaar dus. Vandaag gaan we het hebben over zaken waar ik boos van word.

Hetgeen waar ik recent vaak van kwaad word is het autorijden. In het begin lukte alles, ineens lukte niets meer. de auto werd een hobbelpaard en schokte constant. Nu gaat alles ondertussen weer goed maar ik blijf het steeds nog moeilijk hebben als ik toch iets niet meer kan. Ook heb ik het zeer moeilijk met het feit dat mijn vriendje mij zegt wat te doen. Ik vind het niet leuk als mensen de baas willen spelen over mij en heb graag de bovenhand. Vaak wil mijn vriend enkel helpen en herhaalt hij vaak wat ik moet doen maar ik kom er echt boos van en heb dan echt zoiets van 'shut the f*ck up, I'm trying to concentrate yeah!'. Mijn vriend wordt dan ook nog eens boos omdat ik boos word op hem en dergelijke. Dan sluiten we even alle ramen en houdt hij zijn oren bedekt en dan , jaja, ROEPEN!

Zo hier heb je mijn zaak waar ik geergerd van wordt. Waar kan jij soms gek van worden? Laat het me weten en volg zeker mijn blog!