zaterdag 14 mei 2011

StyleSwitch - Tekstyle

Hey girls,
Ik vond gisteren bij het zoeken door mijn foto's op Facebook nog wat toffe dingetjes die ik jullie wilde laten zien. Ik vertel jullie eerst het verhaal errond.

Ik had het gekke idee dat ik met mijn foto op mijn broers Netlog wou staan maar hij zei dat ik een tekstyler moest zijn om erop te mogen. Eerst had ik zoiets van, serieus man , een tekker?! Maar na een tijdje viel me iets te binnen... Laten we even gek doen en we doen gewoon mijn broers kleren aan en schoenen en accesoires, dan zijn we tekstyle toch? Zo gedacht zo gedaan! En vandaar zien jullie mij in dit gekke outfitje passeren op mijn beautyblog! Geniet en lach je kapot met deze stijlswitch.

Voor ik hier kwade reacties krijg, ik heb niets tegen die stijl ofzo, het is gewoon niets voor mij. Ik vind de muziek wel mooi maar nu ook weer niet zó mooi dat ik er echt fan van ben.

Tot morgen met de volgende challenge of the day!