zondag 1 mei 2011

Mijn avondritueel

Hey lieve bezoekertjes,
Ik toon jullie vandaag mijn avondritueel op gebied van gezichtsverzorging.

Zoals jullie misschien weten gebruik ik vaak make-up en is het dus belangrijk dat deze goed verwijdert raakt om zo onzuiverheden en puistjes te voorkomen.

Om mijn oogmake-up te verwijderen gebruik ik dit flesje met oogreinigingslotion. Het flesje is van Diadermine en kocht ik eens in de Action of het Kruidvat. De prijs was niet zo duur en hij verwijdert goed de make-up van mijn ogen. Toch heeft hij moeilijkheden om mascara te verwijderen, wat wel een minpuntje is.

Om de rest van mijn gezicht te verzorgen gebruik ik volgende producten:

- L'Oréal Perfect Clean voor normale/gemengde huid
- Nivéa Young Stay Clean Tonic
- Cory Mer oogcrème
- Odina nachtcrème
- Wattenschijfjes

Zoals je merkt zijn alle producten van andere merken, dit is geen enkel probleem. Je zoekt gewoon producten die goed voor je werken en gebruikt deze.

Ik maak mijn gezicht eerst schoon met de cleanpod en mijn Perfect Clean  zeep. Daarna spoel ik het af met lauwwarm water. Ik breng met een wattenschijfje de Tonic van Nivéa aan om de zeeprestjes goed te verwijderen en de porieën te sluiten. Daarna breng ik de oogcrème aan onder mijn ogen en breng ik de nachtcrème aan over mijn gehele gezicht. Ik klop alles nog een beetje op om ervoor te zorgen dat het goed kan intrekken.

Als verder ritueel poets ik mijn tanden en borstel ik mijn haar nog eens door. Ik vlecht mijn haar zodat er niet te veel knopen in zitten de volgende dag. Ook breng ik mijn Blistex Lipbalsem aan om mijn lippen een goede voeding te bieden.

Zo dit was mijn avondritueel. Tot morgen voor een nieuw artikel!