vrijdag 6 mei 2011

Mijn memobord

Hey meisjes (en jongens),
Vandaag toon ik jullie mijn memobord. Ik vond het misschien eens iets leuks om aan jullie te tonen dus bij deze, lees gerust verder.

Hier zien jullie het memobord in zijn geheel. Zoals je ziet staat het behoorlijk vol met textjes en andere pruldingetjes. Bovenaan staat de datum waarop ik en mijn vriend een relatie begonnen en ernaast schrijf ik steeds hoeveel maand het al is. Dit doe ik niet omdat ik dit vergeet ofzo, gewoon als herinnering aan onze mooie tijd samen. Het zinnetje "I really need you" heb ik ook geschreven op een moment dat ik me er echt bewust van geworden ben dat ik mij erg gehecht voel aan mijn lieve schat. Centraal het bord staat het zinnetje "Love you zoetie! x" die is geschreven door een goede vriendin van mij, ze had dit gedaan toen ze eens op bezoek kwam en ik niet keek. Het was dus een hele verrassing om dit dan 's avonds te lezen. Verder heeft mijn vriendje nog een hartje gemaakt met daarop "Jij bent het enige meisje waar ik zoveel van hou" en een tekening van een foto die we samen hebben. Ook staat er nog een filosofisch getinte zin op die als volgt klinkt "Le désir de l'homme est le désir d'être désiré". Deze zin las ik het eerste in mijn cursus godsdienst in het zesde middelbaar en kwam dit jaar in het van religie, zingeving en levensbeschouwing terug aan bod. Waarsschijnlijk zal deze zin ook nog eens voorkomen in de cursus filosofie maar al bij al spreekt deze zin mij zo ontzettend aan dat ik ze moest opschrijven.

Op het bord hangt ook nog het doodsprentje van mijn meme, een krantenartikel over mij en nog enkele briefjes die ik kreeg van mijn beste vriendinnen.

Hier zie je de briefjes...

En hier het krantenartikel. Het gaat erover dat er 's winters veel treinvertragingen zijn en daarover stelde de journalist mij enkele vragen. Dit alles sloot hij af met achteraf nog een paar foto's te nemen. Ik ben best trots op het artikel, alhoewel ik best merk dat ze je woorden veel verdraaien en alles erger doen lijken dan het is, maarja .. dat is de media zeker.

Oja, iets nieuws op mijn prikbord is mijn "L" ! Eindelijk heb ik ze in handen en kan ik op de baan rond crousen! De "L" hand ik op het prikbord omdat ik met veel verschillende auto's rijd en het dus niet in één auto kan laten liggen.

Zo, dit was het artikel over mijn memobord. Willen jullie ook nog een artikel over mijn prikbord? Laat het me weten en tot de volgende!