donderdag 5 mei 2011

Veranderingen

Hey meisjes,
Goed nieuws voor jullie en mij! Ik heb namelijk het één en ander aangepast aan de blog waardoor hij nu veel antrekkelijker is.

1. Personalised header

Ja je ziet het goed, ik heb mijn eigen header gemaakt. Het is te zeggen, ik ging op zoek naar gewone header en voegde dan de naam van mijn blog toe. Ik heb er nog enkele andere voor later als ik weer eens wil veranderen maar nu blijft het deze.

2. Commentsysteem

Het commentsysteem is verandert waardoor ik nu op jullie reacties kan reageren en dus niet altijd '@' moet typen. Ik denk dat dit nu dus veel handiger is, niet?

3. Picasa

Ik heb Picasa opnieuw gedownload omdat ik vanaf nu mijn foto's ga bewerken die ik met mijn gsm neem. Ik ga ze scherper stellen en de lichtinval en dergelijke aanpassen. Hierdoor gaan de foto's er mooier uitzien en duidelijker.

Wat vinden jullie van de veranderingen en wat kan ik misschien nog veranderen? Laat het me weten in het nieuwe commentsysteem!