dinsdag 7 juni 2011

Kérastase Chroma Sensitive

Hey lieve schatjes,
Een paar dagen terug beloofde ik jullie reeds een review over het product dat ik won. Hier is hij dan eindelijk!

Verpakking
De verpakking is een cilindervormig pompflesje in een mooi felroze kleur. Ik vind het uiterlijk zeer vrouwelijk en stijlvol.

Geur & Kleur
De geur van dit product is echt geweldig. Ik ben totaal niet goed in het omschrijven van geuren maar hij is lekker zacht, niet te overheersend. Een soort van bloem/vanille-geur. De kleur is crème-beige. De typische conditionerkleur zeg maar.

Werking
Het product is een soort mousse die je als vervanging gebruikt van je normale shampoo EN conditioner. Dit vond ik in het begin nogal vreemd. Ook begon ik al zeker te twijfelen toen het product niet begon te schuimen. Ik zorgde dat ik het product goed ingemasseerd had en liet het dan enkele minuten intrekken. Daarna spoelde ik alles grondig uit en ik begon al te merken dat mijn haar zeer zacht aanvoelde. Normaal moet ik echt een conditioner gebruiken om zacht haar te verkrijgen en hierdoor merk ik dus ook dat deze mousse wel degelijk een vervanger is voor én de shampoo én de conditioner. Na het drogen voelde mijn haar nog steeds zacht en het was ook zeer glanzend. Het voelde verzorgd en gevoed aan. Ik ben dus zeer tevreden over dit product.

Kus,
Delphine