dinsdag 7 juni 2011

Kashmir Company

Advertorial


Hey meisjes,
Een paar dagen kreeg ik een leuk berichtje binnen in mijn mailbox met de titel 'Article Request'. De afzender was Kashmir Company. Ik wist niet goed wat of wie dit wel was maar er werd dus vermeld dat ze mijn blogje hadden opgenomen in hun bestand. Mijn blogje wordt dus vermeld op hun website met link en dergelijke.

Dit vind ik natuurlijk superlief van hun en daarom wil ik jullie ook kennis laten maken met deze 'online directory'. Toen ik op mijn linkje klikte waar dus mijn blog op vernoemd werd zag ik namelijk iets interessants voor jullie. Niet alleen mijn blog wordt vernoemd maar echt ALLE beautyblogs die er zijn. Ik heb mijn oog eens laten rollen over het lijstje en je kan er echt superleuke beautyblogs leren kennen.

Maar toen ik naar de hoofdpagina van Kashmir Company klikte merkte ik dat het eigenlijk een soort van webshop is van kashmiren sjalen. Ik vind de sjalen zeer mooi en zou er zeker wel eentje willen. Ze zien er van zeer goede kwaliteit uit en bevatten ook mooie prints.

Zo nu hebben jullie niet alleen de link naar een verzameling van allemaal leuke beautyblogs, maar ook nog eens naar een leuke webshop met kashmiren sjaals.
Kus,
Delphine