dinsdag 7 juni 2011

Tag: Show your screen

Hey lieve mensjes allemaal,
Nog even een laat berichtje; Zonet heb ik de show your screen tag ontvangen van Yara.
Wat houdt de tag in?
- Je plaatst een printscreen van je bureaublad.
- Je geeft er wat uitleg bij en vertelt over de programma's die op het bureaublad staan.
- Je tagged andere personen.

Om te beginnen, ziehier mijn bureaublad.

Het is vrij basic, ik heb geen achtergrondafbeelding want dit lukt niet met mijn minilaptop. Ik heb wel vrij veel programmatjes staan op mijn bureaublad. We zoomen even in.

- Prullenbak: hierin bevinden zich mijn verwijderde bestandjes.
- Acer Store: geen flauw idee wat het is XD, staat basic op bureaublad.
- Abode Reader 9: Programma om sommige files te kunnen openen.
- Internetbrowser selecteren: Ja, een instelling om je browser dus te selecteren, dit gebruik ik eigenlijk niet.
- AVG 2011: Antivirus
- Microsoft Office Professional 2007: word, powerpoint, acces, excel etc.
- Free YouTube to MP3 convertor: programma die het geluid van YouTube filmpjes omzet naar een mp3 bestand.
- DVD Soft Free Studio: nooit gebruikt, weet niet wat het doet XD
- VLC Media Player: heb ik nodig om geluid te kunnen horen bij videobestanden.
- Skype: programma om via video te chatten.
- Muziek: bestand met de url's die ik nog moet omzetten naar mp3 bestanden
- My plek op die web: internetlink naar Istats om mijn bezoekersaantallen te bekijken
- Picasa 3: programma om foto's te bewerken
- Open Office Org (+ installation files): soort van Office maar dan net iets anders
- Testpanel Colgate Total: tekstdocument voor Curvacious haar website
- Acer GameZone Console: spelletjes van Acer die op mijn laptop staan.

Nu hoef ik enkel nog wat mensen te taggen. Maar ik weet niet direct wie dus laat ons overeen komen dat als je deze tag wilt doen, dat je hem gewoon doet! Dus ga vooral je gang en doe hem!
Kus,
Delphine