woensdag 20 juli 2011

Budget: Catrice All Round Mascara

Ik wou jullie graag even kennis laten maken met een, naar mijn mening, goede maar toch budget mascara. Al een tijdje terug liep ik in Kortrijk in het Kruidvat en had ik toch wel nood aan een nieuwe mascara. Omdat ik geen zin had om 12 euro uit te geven aan dit soort product koos ik gemakzuchtig en zonder nadenken voor de Catrice All Round Mascara. Deze mascara koste mij denk ik nog geen 3 euro en hij werkt goed genoeg voor mij. Hij zorgt voor natuurlijke zwarte wimpers die mooi gespreid zijn en voor een natuurlijke look is dit meer dan voldoende. Wil ik toch een iets dramatischere look dan ga ik erover met nog een andere mascara die voor volume zorgt.

Ik toon jullie nog snel even wat foto's van de mascara en het borsteltje.



Zoals je ziet op de laatste foto's zorgt de mascara voor extra volume, lengte en krul. Het volume merk ik vooral in het feit dat mijn wimpers mooi gespreid zijn. De lengte wordt lichtjes vermeerders en voor de krul zorg je best zelf door gebruik te maken van een wimperkruller.
Al bij al vind ik dit echt een goede budget mascara voor meisjes die graag weinig uitgeven maar toch een mooi resultaat verwachten.
Kus,
Delphine