donderdag 21 juli 2011

Face Of The Day (14)

Vandaag opnieuw een face of the day. Reeds een paar weken terug was ik uitgenodigd op een foute party waarbij je je mocht verkleden in iets of iemand naar keuze. Ik had thuis nog een zwarte pruik met krullen liggen en dacht meteen aan iets van Tinna Turner ofzo. Ik ging aan de slag met schmink en dergelijke en dit is het resultaat.




En dan nu de outfit erbij. Op de foto zie je mij als Tinna Turner en mijn vriend was verkleed als gabber of hoe je het ook wilt noemen. Hij had bufaloschoenen aan (zo met van die überhoge hakken zeg maar) en een veel te grote jas. Het feestje was zeer leuk en het verkleden was ook eens iets fijns en tof om te doen.


Ik wou jullie deze look toch nog even laten zien met mijn blonde haar, dus bij deze.

Kus,
Delphine