vrijdag 22 juli 2011

Hebbes: Vijlblok voor nagels

Dinsdag liep ik met mij vriend in de Molecule en ik was even aan het snuisteren tussen de spulletjes aan 2,50 euro. Rara, ik vond daar toch wel een vijlblok en een gewone nagelvijl zeker. Natuurlijk kon ik me niet bedwingen en vroeg ik aan mijn vriend of ik het mocht kopen. Ik wist dat zulke vijlblokken normaal wel redelijk naar de 5 euro toe lenen als je de goedkoopste wilt dus dacht ik dat 2,50 euro wel een goede prijs was.

Mijn vijlblok heeft 4 kanten.

De eerste stap is om  je nagels, zoals je gewoon bent, te vijlen.

Daarna verwijder je de oneffenheden. Sommige mensen hebben geen effen nagels van zichzelf, je hebt dan zo van die kleine lijntjes in je nagel die net iets dikker zijn. Deze kan je met deze kant van de vijl dus vereffenen.

Als voorlaatste stap ga je je nagels bufferen. Hiermee geef je je nagels aan mooie glans.

Ten laatste geef je je nagels nog een extra glanslaagje met de polijstkant van de vijl. Deze kant zorgt ook voor de betere bloedcirculatie en dus voor een snellere groei van je nagels.

Zoals ik ook al zij zat er in het pakket nog een extra normale vijl die langs weerskanten gebruikt kan worden.

Kus,
Delphine