dinsdag 2 augustus 2011

Les Couleurs de Salomé - Fluoroze

Toch nog een snel berichtje voor vandaag namelijk een swatch van een lakje dat ik afgelopen weekend aan zee kocht. In Oostende was er braderie gaande en bij een marktkraampje kocht ik 4 nagellakjes in supermooie kleurtjes. Vandaag kan ik jullie al mijn eerste swatch tonen van het felroze lakje, en fel is het wel degelijk.

Je kent het wel, je koopt een felroze lakje, alhoewel dat denk je en verwacht je als je naar het flesje kijkt. Eenmaal op je nagels lijkt het helemaal niet zo fel als gedacht. Bij deze Salomé lak had ik toch geluk. Ik schrok me een ongeluk toen ik wel degelijk een fluoroze kleurtjes zag op mijn nagels. De kleur is hetzelfde als de kleur die uit een nieuwe roze fluostift komt, echt fluo dus. Kijk mee naar de swatches.

Kusjes,
Delphine