woensdag 3 augustus 2011

Zoekopdracht: Hegron Aloe Vera Shampoo en Conditioner

Ik merk al een tijdje dat er veel gezocht word naar producten die ik wel al in een shoplog vermelde en ook zei dat ik er nog wat zou over schrijven, dat ik deze toch maar eens een postje moet gunnen. Hierin maak ik dus even tijd voor deze producten. Ik maak een appart categorietje aan namelijk 'zoekopdracht' waar jullie hopelijk jullie zoekopdracht beantwoord vinden.

Om te beginnen gaat het eerste zoekopdrachtje over de Hegron Aloe Vera Shampoo en Conditioner.



Beide producten kocht ik met de reden dat er Aloe Vera in zat. Deze zou namelijk zeer voedend zijn wat wel goed is voor mijn door kleuring beschadigd en uitgedroogd haar.

Ik kan kort zijn over deze beide producten, ik vind ze fijn. Mijn haar is zacht en makkelijk doorkambaar. Het glanst en het ruikt ook lekker. Voor de prijs die je ervoor betaald moet je het al helemaal niet laten, beide producten haalde ik bij de Action dus je kan je wel inbeelden hoeveel ze gekost hebben.

Kus,
Delphine