donderdag 4 augustus 2011

Zoekopdracht: Hegron Lightening Shampoo en Conditioner Blond

Vandaag opnieuw een Hegron product namelijk de Lightening shampoo en conditioner voor blond haar. Deze shampoo garandeerd een mooiere blondere kleur haar en belooft ook je haar nog wat meer blond te maken. Opnieuw vat ik dit product kort samen.

Beide producten zorgen ervoor dat mijn haar inderdaad mooier blond is, het glanst mooi en lijkt naar mijn mening wel een tikkeltje blonder als het pas gewassen en gedroogt is. Ik kan dit niet zo eenvoudig testen aangezien mijn haar dat gekleurd is al sowieso naar het platinablonde toegaat en dat dus niet echt veel lichter meer kan maar toch merk ik een verschil qua kleur. Het bond ziet er ook meer levendig uit en gezond. Beide producten kocht ik bij de Action en hebben dus niet zoveel gekost.

Kus,
Delphine