maandag 30 januari 2012

Geshopt!

Vrijdag ben ik met mijn mama nog een beetje gaan shoppen. Ik mocht namelijk mijn nieuwe bril in ontvangst nemen dus ging ik nog even binnen bij het Kruidvat en daarna ook nog eens bij de C&A. Ik ben namelijk hopeloos op zoek naar een nieuwe jeansbroek maar kan er maar geen vinden.


In het Kruidvat kocht ik mij een nieuwe oogschaduwbasis, mijn vorige is namelijk al totaal uitgedroogd. Ook had ik al lang geen wimperkruller meer in huis dus vond ik het tijd geworden om mij weer eens een nieuwe aan te schaffen. In de C&A heb ik dus geen broek gevonden maar wel dit leuke kleedje. Je ziet op de foto enkel het printje maar er komt vast en zeker nog wel eens een outfitpost aan, aangezien ik zaterdag dit kleed aanhad om te gaan fuiven!

Zo dit was mijn mini-shoplogje.

Q: Wat hebben jullie de laatste tijd geshopt?