zondag 29 januari 2012

EOTD: Neutral Colors

Vandaag heb ik een neutrale ooglook klaarstaan voor jullie. Hij bestaat uit huidskleurige tinten en bruintinten. Ook de foundation heb ik zeer natuurlijk gehouden.

Hier zien jullie de producten die ik gebruikte.
Ik gebruikte mijn Garnier BB Cream(D) als foundation en gebruikte de Essence concealer(A) onder mijn ogen. Ik poederde alles af. Daarna deed ik mijn wenkbrauwen met mijn nieuwe setje van Catrice(C). Ik bracht wat oogschaduwbasis aan en ging daarna aan de slag met het palletje van Essence, namelijk de lichte kleur(B). Ik bracht over deze creamy kleur een witte/huidskleurige oogschaduw aan en maakte het daarna wat smokey door een bruin kleurtje aan te brengen in mijn crease(F). Ik maakte een winged eyeliner met mijn vilttip eyeliner van Essence(E). Ik werkte alles af met een wit oogpotlood op de waterlijn en wat marcara op boven-en onderwimpers.

Dit is de uiteindelijke look in close up.

En dit is hem full face.


Q: Dragen jullie vaak zulke naturelle looks of ben je wat meer uitbundig en draag je vaak opvallende kleuren?