donderdag 19 januari 2012

No String Attached

Gisterenavond wou ik opnieuw even lekker ontspannen en stak ik weer eens een filmpje op. Deze keer bekeek ik de film 'No Strings Attached'. De twee hoofdacteurs zijn Natalie Portman en Ashton Kutcher.

Can sex friends stay best friends?
"Adam (Kutcher) en Emma (Portman) spreken na wat omzwervingen af geen relatie te hebben maar wel regelmatig de liefde te bedrijven zonder verplichtingen over en weer (no strings attached). Ze gaan echter steeds meer voor elkaar voelen. Dat was niet wat ze hadden afgesproken en daarom lassen ze een rustperiode in waarin ze allebei ten minste met één ander naar bed moeten gaan. Op dat moment bedenkt Emma zich, die totaal niet van vaste dingen houdt en niet van relaties en romantische zaken die je van te voren al kan uitstippelen. Ze begrijpt opeens dat ze van Adam houdt en gaat naar hem toe. Uiteindelijk zijn Emma en Adam samen."




De film duurde opnieuw bijna 2 uur maar ik raakte wederom niet verveeld. De film had een mooie verhaallijn, wel redelijk voorspelbaar maar dat maakte het voor mij niet minder fijn om naar te kijken. 
Opnieuw is dit een film voor personen die van romantische dramafilms houden. Is dit niets voor jou dan zal je al snel deze film stop zetten.