vrijdag 20 januari 2012

The Roommate


Gisteren opnieuw een film bekeken, als ik zo door ga haal ik de challenge zeker!

Ik herinnerde mij nog dat mijn nicht zei dat "The Roommate" een goeie thriller was, maar toen ik en manlief de trailer bekeken leek het eerder een meidenfilm. Je kent het "collegegirls on the loose" enzo. Mijn vriend wou dus dat ik in mijn eentje naar deze film keek, aangezien hij echt niet te vinden is voor dit soort films. Nu ik vaak moet studeren, gebruik ik een film wel eens als pauze. Gisteren begon ik dus met deze. In het begin leek het echt nog een leuke meidenfilm tot ik op een gegeven moment merkte dat dit geen gewone film zou zijn. Dit veranderde al snel als een meisje haar navelpiercing op gruwelijke wijze werd uit haar buik getrokken door een ander geobsedeerd meisje met cappuchon. Geen meidenfilm dus, maar een thriller over een meisje met bipolaire stoornis en schizofrenie.

"Sara is een studente wier leven in gevaar komt als ze een psychopathische kamergenoot krijgt, Rebecca. Rebecca is een eerstejaars die een obsessie krijgt voor Sara. Dit zet haar ertoe om al Sara's vrienden uit de weg te ruimen. Hierbij spelen Sara's vriend Stephen, Sara's ex-vriend Jason en de losbandige studente Tracy een grote rol."



Indien jullie deze film ook willen bekijken, wees je ervan dan bewust dat het niet zo'n meidenfilm is als hij er in het begin uitziet. Je kan je nogal eens vergissen.

(Nu ik de cover van de DVD zie, merk ik wel degelijk dat het geen meidenfilm kon zijn. Maar aangezien ik films bekijk op mijn pc en ik deze van het internet heb had ik dit niet kunnen weten.)