dinsdag 17 januari 2012

Tag: Mijn alfabet

Gisteren vond ik via Teskuh.nl volgende leuke tag, namelijk 'mijn alfabet'. Op deze blog vond ik dan weer een andere versie. Het is opnieuw een tag waardoor jullie mij beter leren kennen en dat vind ik altijd heel leuk en jullie hoop ik ook. Ik zal maar meteen beginnen aangezien het alfabet toch wel veel lettertjes bevat en ik dus een tijdje bezig zal zijn met het beantwoorden van alle vragen.

A. Age: 19 jaar
B. Bed size: 1 meter 80
C. Chore you hate: Het stof afdoen
D. Drink: Ice Tea en Coca Cola
E. Essential start to your day: Een sms'je van mijn vriend
F. Favorite color: Turquoise
G. Gold or silver: Zilver, goud staat mij niet echt
H. Height: 1 meter 72
I. Internet obsession: Blogs, Facebook en YouTube
J. Job title: Momenteel ben ik nog studente maar binnenkort word ik toegepast psycholoog in de schoolpsychologie en psychopedagogie
K. Kids: Momenteel nog geen.
L. Live: Oudenaarde
M. Mom’s name: Tania
N. Nicknames: Delphi
O. Overnight hospital stays: Nog nooit meegemaakt
P. Pet peeve: Altijd gelijk willen hebben en mijn zin willen hebben
Q. Quote from a movie: dit zijn dingen die ik echt niet onthoud jongens
R. Righty or Lefty: Rechtshandig
S. Siblings: 1 broer (15 jaar)
T. Time you wake up: Meestal om 9uur, tenzij ik vroeger les heb
U. Underwear: Tjah,een bh en een string
V. Vegetables you dislike: Rode kool is niet zo mijn favoriet
W. What makes you run late: Lang leve de NMBS en de Lijn!
X. X-rays you’ve had: 1 van mijn enkel en 1 van mijn gebit.
Y. Yummy food you make: Zo vaak kook ik hier niet, maar als ik eens kook voor mijn vriend vind hij het altijd lekker
Z. Zoo animal (favorite): Aapjes!