zaterdag 4 februari 2012

Belgisch Bloggen


Aangezien Nederland al mooi vertegenwoordigd wordt in bloglang wil ik jullie toch graag nog wat Belgische blogs meedelen. Dit is de eerste die ik klaar heb voor jullie. De blog word gepromoot door de schrijfster zelf nl. Jana.


Hi!
Ik ben Jana en ik woon in een kleine stad in BelgiĆ«.
Ik ben nu 16 jaar oud,Ik heb een heel lief hondje die Falco heet.
Ik hou ontzettend veel van make-up en alles wat met Beauty te maken heeft.
Ik heb een eigen blog die gaat vooral over Beauty - Make-up - Lifestyle.
Ik schrijf graag reviews over bepaalde producten het is dan ook heel leuk om ze uit te testen.
Ik schrijf bijna elke dag een artikel behalve op donderdag.
Ik ben begonnen met MyLoveBlogLife toen ik echt elke dag blogs bekeek van andere,En het leek mij leuk om zelf ook een blog te starten en dus nu heb ik een blog die in Maart al 1 jaar wordt.Ik krijg nu ook steeds meer bezoekers en reactie's wat zeker leuk is.Dus als het jij mijn blog leuk vind neem dan zeker een kijkje op http://xxonlygirl.blogspot.com/

Liefs,Jana.x

Ga gerust dus allemaal even een kijkje nemen op Jana's blog. Ze is een zeer lief en vriendelijk meisje die ik via het bloggen heb leren kennen.