vrijdag 3 februari 2012

De examenresultaten zijn binnen! + Ziek


Hoi,
Vandaag kreeg ik om 8 uur mijn examenresultaten online te zien. Ik was niet van plan om er speciaal voor op te staan aangezien ik vandaag geen les heb en ook erg ziek ben. Jammer genoeg vond een vriendin het nodig om mij kwart na 8 wakker te sms'en en me zo wel te dwingen om al op te staan.

Het grappige was dat ik net aan het dromen was over mijn resultaten, in mijn droom was ik er namelijk slecht voor 3 vakken door en had ik dus super veel herexamens. Gelukkig was dit maar een droom en kon ik beneden de computer opstarten om iets heel anders te zien te krijgen.

Mijn resultaten zijn uitermate beter dan vorig jaar, ik zit overal toch al mooi tussen de 11 en 15 op 20 , wat toch wel al veel is op ons schoolniveau. Jammer genoeg heb ik wel 2 herexamens, ik had net een 9 dus net niet voldoende. Och ja ik laat mij hier niet door kennen, ik had het van die vakken wel verwacht en ik weet trouwens dat ik er in de herexamenperiode wel door zal zijn.

Op naar de volgende examenperiode dan maar, ik ben nu al lekker vroeg bezig met telkens na de les samenvattingen te maken en dergelijke. Ook de vakken zijn zeer interessant. Het begint zich al wat meer toe te spitsen op onze latere werkcontext wat het natuurlijk allemaal veel tastbaarder maakt. Ook heb ik nu reeds 2 taken te maken en komt binnenkort ook de stage eraan. Het word een druk maar fijn tweede trimester met hopelijk even goede resultaten.

PS: Ik ben momenteel ziek, ik heb namelijk een grote verkoudheid. Mijn klieren kunnen als het ware uit mijn keel springen, mijn hoofd weegt zwaar en mijn neus moet ik om de vijf seconden weer snuiten. Hierdoor ben ik constant afgepijgerd en moe dus het kan zijn dat mijn artikeltjes op niet zoveel trekken. Mijn excuses hiervoor! :)