dinsdag 24 april 2012

What happend the last months?

Haloa,
Long time no see!

Het is alweer maanden geleden dat ik nog eens een blogje postte. Ik ben niet zo'n standvastige blogger als vele anderen. Het lukt me gewoon niet om constant elke dag zo volop bezig te zijn met mijn blog zonder dat ik er de vreugde in verlies. Vandaag hou ik jullie even op de hoogte: What happend the last months?

Om te beginnen heb ik ondertussen al mijn volledige reis voor deze zomer betaald. Het staat dus vast, er is geen weg meer terug! Ik en mijn vriend kijken er al volop naar uit en kunnen echt niet wachten. We hebben ook al zaken opgezocht die we graag zouden willen bezoeken en dergelijk en ook al ons hotelletje via google streetview bekeken.

Ook is het voor mij momenteel even gedaan met naar school gaan, ik heb namelijk stage en hoef dus niet meer naar Kortrijk op en af. Ik doe stage in een schooltje bij mij in de buurt. Ik werk er als zorgcoördinator, maar ook help ik af en toe bij de GOK mee. Je kan mij een beetje vergelijken met de leerlingenbegeleider binnen het secundair onderwijs. Ik doe het echt heel graag en zou er echt wel mijn beroep kunnen van maken. Je krijgt zoveel liefde van de kinderen terug!

Als laatste, voor de reis hebben we nog een nieuw fototoestel nodig en dit kan natuurlijk ook een meerwaarde bieden voor de blog hier. De foto's die ik zelf maak zullen van een betere kwaliteit zijn als voorheen, JOEPIE!

Wat is er bij jullie de laatste tijd gaande? Laat het weten in de comments!