dinsdag 15 mei 2012

Catrice Revoltaire: CO2 Explosive Combination

Vandaag bekijken we het Catrice Revoltaire pallet even van dichtbij. Je zag het al voorbij komen in mijn shoplog maar ik heb dus de variant met de roze kleur gekocht. De groene heb ik niet gekocht aangezien ik vanuit andere reviews zag dat de pigmentatie van de groene minder was dan die van de roze.




Het pallet ziet er van uitzicht zeer chique uit en classy. Het ziet er ook zwaar uit maar dit is het niet. De mooie print op de verpakking is voor mij echt een pluspunt, het trok direct mijn aandacht. Maar wat zit er binnenin het pallet?


Het pallet bevat 4 verschillende kleuren: 3 oogschaduws en 1 cake eyeliner. Ook bevat het pallet een sponsaplicator en een soort van eyelinerbrush die recht is afgesneden. Sponsaplicators gebruik ik over het algemeen nooit, tenzij voor een kleine highlight aan te brengen in de binnenste ooghoek. Pluspunt: er is een spiegel aanwezig in het pallet waardoor je het easy on the go kan gebruiken.





Swatchfoto's ben ik kwijt geraakt, op de één of andere reden zijn ze niet terecht gekomen op mijn laptop. Ik kan jullie wel er gewoon wat over zeggen. De oogschaduws breng je droog aan en daarbij is de pigmentatie goed als je de kleur meerdere malen op elkaar aanbrengt. Op die manier worden de kleuren intenser en krijg je de ware kleur te zien als in het pallet. De cake eyeliner breng je aan met een natte linerbrush. Het is een soort bruin/zwarte liner maar zeer licht. De pigmentatie is eigenlijk zoals je gewoon met oogschaduw een lijntje zou aanbrengen.


Het pallet kostte mij een 4 à 5 euro (voor de exacte prijs, zie mijn shoplog) en ik ben er zeer tevreden over. Morgen of overmorgen kunnen jullie een look verwachten!