woensdag 23 mei 2012

Freeman: Peel off mask cucumber

Vandaag laat ik jullie een van mijn favoriete maskertjes zien namelijk eentje van Freeman. Het peel off mask bevat komkommer en het is zo'n maskertje dat je van je gezicht af kan trekken. Vooral het feit dat je het kan aftrekken vind ik echt heerlijk, dit is een karweitje dat ik graag doe.


Het masker breng je best niet te dik aan op je gezicht want dan duurt het echt wel heel lang voor het opdroogt en je het kan aftrekken. Ook krijg je, als je teveel gebruikt, zo van die snottebelletjes aan je kin van product dat gaat hangen, geen smakelijk zicht.


Het masker geeft mij echt een heel verfrissend gevoel, soms kan het zelfs iets te verfrissend zijn dat het zo'n irritant gevoel geeft. Bij het verwijderen heb je terug dat babybillenhuidje, lekker zacht en schoon. Ook haalt dit  masker een beetje de vuile zwarte puntjes mee uit je neus of kin, maar verwacht hier niet het resultaat van een neusstrip.

De freeman maskertjes zijn te koop bij Kruidvat voor een 3 à 4 euro per tube.