dinsdag 22 mei 2012

Look: Earthy Thones

Vandaag heb ik weer een ooglook voor jullie met naturelle bruintinten. Ik maakte opnieuw gebruik van het Catrice Revoltaire pallet zoals laats maar deze keer gebruikte ik vooral de gouden en bruine kleur. Het roze bracht ik toch nog lichtjes aan in mijn buitenste ooghook. Ook heb ik een nieuwe manier gevonden om eyeliner aan te brengen. Ik warm mijn oogpotlood op door het onder de haardroger te houden en daarna ga ik er met mijn linerbrush  door en trek ik mijn lijntje. Ik vind dit best fijn werken en ook precies. Je neemt met deze manier weinig product op je brush (iets waar ik een probleem bij had met gell liner). Ook creeĆ«r je op deze manier een zacht lijntje wat natuurlijker oogt. Ik deed trouwens ook hetzelfde met het witte oogpotlood op mijn waterlijn. Deze warmde ik ook even op vooraleer ik hem aanbracht?

Maar genoeg gekletst. Hier is de look.



En dit is de look full face. Merk je dat ik verliefd ben op de colour bomb lipstick?