zaterdag 26 mei 2012

Tag: What men know about make-up

Aangezien het week-end is en ik bij mijn vriendje ben kan ik hem eindelijk de vragen van deze tag stellen. Dus vandaag krijgen jullie de antwoorden waardoor jullie te weten zullen komen hoeveel mijn vriend over make-up weet. Hij ziet mij ieder weekend druk bezig met mijn spulletjes en als ik dingetjes koop vertel ik hem ook waar het voor dient dus normaal zou hij er wel iets van moeten bakken, van deze vragenlijst. Let's start!



1. Waar gebruik je concealer voor?
Zalf voor je gezicht, om je huid te voeden.
2. Waarom gebruiken sommige vrouwen Blotting Paper?
Dat papierke, voor te ontschminken? Nee. Is het voor te blozen?
3. Als ik zeg dat ik mijn gezicht ga preppen en primen, wat ga ik dan doen?
Je gezicht insmeren. 
4. Waar op je gezicht breng je highlighter aan?
Aan je ogen.
5. Base- en topcoat, wat is dat?
Een basislaag en een afwerking op je gezicht.
6. Nu nog enkele typische termen:
Blenden:
Om te mengen. 
Crease:
Toont de oogplooi.
Fall-out:
Geen idee
Chippen:
Removen.
Smudgen:
Ook iets met je gezicht zeker?