woensdag 9 mei 2012

Yves Rocher: Soleil Bleu (52)


Ik had jullie reeds als een preview laten zien van mijn nieuwe mininagellakjes die ik binnenhad. Vandaag komt de eerste review van het lakje ‘Soleil Bleu’.


In het flesje ziet het lakje er een lichte blauwe kleur uit, een beetje turkoise-achtig. Bij het aanbrengen echter toonde het lakje en pak donkerder. Zoals je op de swatches kan zien is het meer een donkerblauwe-grijze kleur. Het lakje dekt na 2 laagjes maar ik merk wel dat de nagellak snel dik word als je het flesje een tijdje open hebt. De nagellak smeerde moeilijk uit en ook het kleine dopje om het borsteltje te hanteren vind ikzelf niet zo handig. Het is moeilijk om een stevige grip te hebben en zo mooi je nagels te kunnen lakken. Wat wel positief is, is dat het lakje snel droogt en hardt. De flesjes vind ik er mooi en vrouwelijk uitzien, met de bloemenfiguur erop.




Aangezien ik dit lakje gratis heb gekregen kan ik eigenlijk niet echt klagen. Het lakje dekt snel en droogt snel, het enige nadeel is het korte dopje en de lak die snel stroperig wordt. Ik hou meer van vloeibare lakjes aangezien deze een stuk eenvoudiger uitsmeren.