maandag 18 juni 2012

Catrice: Kiss Kiss Hibiskiss & Pinkadilly Circus

Naast de producten die jullie reeds geswatched of gereviewed zagen van mijn shoplog denk ik dat jullie toch wel ook benieuwd waren naar swatches van de twee lipsticks. In de shoplog zagen jullie namelijk dat ik uit beide Catrice collecties; namelijk de colour-lijn en de shine-lijn, nummer 210 Kiss Kiss Hibiskiss en Pinkadilly Circus kocht. Beide zijn een felle roze kleur maar toch weer net wat anders van elkaar. Kijken jullie mee naar de swatches?
De verpakking van beide lipsticks oogt zoals steeds toch wel luxe. De lipsticks wegen zwaar en er staat ook mooi 'Catrice' in de lipstick gegraveerd. Links op de foto zien jullie Pinkadilly Circus (Ultimate Colour) en rechts Kiss Kiss Hibiskiss (Ultimate Shine).


De swatches geven volgend resultaat op de arm. Onderaan zien jullie Pinkadilly Circus en bovenaan Kiss Kiss Hibiskiss.





En dan als laatste nog even de swatches maar dan op de lippen.
We beginnen eerst met Kiss Kiss Hibiskiss.






En dan zijn hier de swatches van Pinkadilly Circus.





Zoals je ziet bevat Kiss Kiss Hibiskiss echt veel glans. Normaal ben ik hier niet zo voor te vinden maar na een tijdje merk ik wel dat de glans verdwijnt (door bijvoorbeeld te eten en drinken). De lipsticks zijn echt wel longlasting. Ikzelf heb ze een halve dag kunnen dragen, daarna moest ik eten en vond ik het niet zo prettig om met lipstick op even te gaan eten dus heb ik de lipstick eraf gehaald. De lipsticks kosten 4 euro als ik mij niet vergis en zijn te verkrijgen in Kruidvat.


Q: Zijn julllie te vinden voor felle kleurtjes als dit of spelen jullie liever op safe?