zondag 17 juni 2012

Catrice Prime & Fine Translucent Loose Powder



Bij mijn shoplog zagen jullie de losse poeder van Catrice ook reeds voorbij komen. Vandaag bespreek ik deze poeder even kort voor jullie.


De losse poeder zit in een mooie verpakking welke, naar mijn mening, klassevol oogt en zeker niet goedkoop. In de verpakking zitten aan de binnenkant gaatjes maar deze zijn beschermd met een stickervel. Bij mij had iemand deze sticker er al af gehaald waardoor de helft van de poeder al in het schaaltje lag, lekker was dat. Dit haat ik zo, mensen gebruik toch de testers en blijf met je fikken van de producten zelf af! Ik was trouwens van plan om met een naaldje door het plastiekje te prikken om zo wat kleinere gaatjes te hebben waardoor ik beter kon doseren, maarja dat lukte nu dus niet meer. De gaatjes zijn naar mijn mening wel iets te groot waardoor je al snel te veel product hebt vrijgemaakt. De poeder is wit maar eenmaal op het gezicht is deze onzichtbaar. De poeder werkt heel goed, hij maakt mijn gezicht mat en dit de hele dag lang.


Q: Haten jullie het ook zo als anderen al aan de make-up producten hebben gezeten?