zondag 3 juni 2012

Gezichtsscrub voor het lichaam?


Al een tijdje lig ik in mijn beauty-compartiment met volgende meest irriterende gezichtsscrub namelijk de gezichtsscrub van Odina, te koop bij de Action. Al ruim een jaar terug kocht ik deze gezichtsscrub maar heb hem slecht 2 malen gebruikt. De scrubdeeltjes zijn echt way-too-big voor mijn gevoelige huidje en daardoor gebruik ik hem echt niet graag. Maar wat moet ik er nu mee?




Onlangs kwam ik op het geniale idee om deze scrub te gebruiken voor mijn lichaam. De scrubbolletjes zijn dan wel te grof voor mijn tere gezichtshuidje maar hey, die huid op mijn billen kan wel tegen een stootje. Zo gezegd zo gedaan, ik ging met deze Odina lekker onder de douche en scrubben maar. 


Deze scrub gebruik ik echt vele liever voor mijn lichaam als voor mijn gezicht en op deze manier raakt hij ook nog eens eindelijk opgebruikt.


Q: Gebruik jij soms wel eens een gezichtsscrub voor je lichaam?