zaterdag 2 juni 2012

Rommelmarkt shoplog


























Afgelopen weekend was het weer zover, op onze agenda stond een rommelmarkt gepland. Mijn vriend en ik schuimen elke rommelmarkt in de buurt af op zoek achter leuke spulletjes. Normaal ben ik het type dat eigenlijk nooit andermans kledij of schoeisel zou kopen omwille van hygiĆ«ne maar deze keer kon ik niet weerstaan. 



Op de rommelmarkt zag ik al snel een leuke print qua bloes liggen maar ik durfde er niet van dichtbij naar gaan kijken. Toen we een tweede keer langsliepen zag ik ook nog eens leuke shortjes die wel handig zouden zijn voor ons Reisje naar Salou. Schuchter ging ik naar de grote dozen kledij en begon erin te neuzen. Ik vond een aantal leuke items en raad eens, alles was aan 1 euro per stuk.


Ik kocht 3 Ed hardy (namaak) shortjes voor op reis.




Een maxidress.




En ook nog een blousje welke ik niet op foto heb.


We passeerden nog een derde keer langs het kraampje en ineens zag ik een supermooie clutch blinken in de zon. Wonder boven wonder was deze ook slechts 1 euro dus bij deze heb ik ook een namaak Gucci-clutch in mijn bezit.




Q: Koop jij wel eens spulletjes op een rommelmarkt?