woensdag 20 juni 2012

My week-end in pictures #3

Het is weer eens tijd om jullie nog wat persoonlijke fotos te laten zien en zoals altijd gebeurt dit in een artikel van my weekend in pictures. Wonderbaarlijk genoeg klopt de titel niet meer want er zitten ook foto's bij van door de week. Maar hé , welke haan gaat daar om kraaien? Op naar de foto's!


Babysitten, yay!

Toen was het nog lekker zonnig en eigenlijk smoking hot in België. Alweer een lang vervlogen tijd.

Van studeren wordt ik echt zo moe dat ik 's middags echt een powernap nodig heb om door te gaan.

Mandalas inkleuren helpt echt tegen de stress!Lekker relaxen.

Blauwe plek dankzij liefje die mij in zen droom schopte.

Lieve kleine Milow lag zo mooi in mijn armen, net een baby.

Ik hou van calipo's!

Studeren!

Op de trein lekker herhalen.

Terug naar huis lopen. 
Mijn lievelingssnoepjes, smurfen!

Eens vroeg naar bed. 22u30 ongeveer.

Klaar voor het maken van mijn examen!

Mijn nieuwe lipstick even showen. Kiss Kiss Hibiskiss 
Aardbeien. welk meisje eet dit niet graag!