donderdag 21 juni 2012

Gewonnen


Ik ben van het type 'Die nie waagt, nie wint'. Ik doe zo goed als aan elke wedstrijd in ons beautyblog-land mee. Je weet maar nooit, misschien wordt ik wel the lucky one. Onlangs was het trouwens weer zover. Op Honestbeauty kon je een haarmousse winnen met SPF in waardoor je nooit meer een verbrande hoofdhuid hebt. Wow, dit leek mij werkelijk een wonderproduct.
Ik ben het type dat 's zomers lekker rondloop zonder pet of hoedje. Bweik, een pet en een hoedje is echt niet sexy, daarmee loop ik echt niet rond. Maar deze daad heeft elke keer opnieuw zijn gevolgen. s' Avonds voor het slapen gaan borstel ik nog even mijn haren maar wat doet dat ineens pijn zeg! Ik neem een kijkje en, ja hoor, mijn hele hoofdhuid verbrand waar mijn bles zich bevond. Lekker!

Dit is vanaf nu verleden tijd want Redken brengt hier verandering. Redken heeft namelijk een nieuw product op de markt gebracht genaamd 'Color Extend Sun'. Dit is een haarmousse die je op je haren en hoofdhuid aanbrengt om deze te beschermen tegen de UV-stralen. In de haarmousse zit SPF 25 welke zorgt voor een medium bescherming. Deze mousse is als het ware zonnecrème maar dan voor je haren.


Ik ben heel erg benieuwd naar dit product maar door het slechte weer kan ik deze nog niet gebruiken. Als ik op reis ga naar Salou zal deze wel van pas komen en zal ik daarna ook nog eens mijn mening erover geven.

Q: Wat gaat er door jullie hoofd bij de gedachte aan een zonnecrème voor je haar?