zaterdag 30 juni 2012

Neutrale look met Sleek Oh So Special



Nadat ik mijn Sleek palette heb ontvangen ging ik directomundo ermee aan de slag. Omdat we toen nog in de voormiddag waren dacht ik van ik begin met een neutrale look. 's Avonds ging ik namelijk nog naar een fuif en daar ging ik dan een zwaardere look voor maken. Maar nu eerst dus de daglook.

Om deze look te maken bracht ik eerst oogschaduwbasis aan op mijn oogleden zodat de kleuren niet beginnen te creasen. Daarna trok ik met een zwart oogpotlood een lijntje boven mijn wimperrand welke ik nadien vervaagde. Op mijn wenkbrauwbot bracht ik uit het Sleek Oh So Special de kleur Bow aan. Over het gehele ooglid bracht ik de kleur Ribbon aan en in de binnenste ooghoed de kleur Pamper. In de Crease bracht ik de shimmery kleur Organza aan. Alles werkte ik af door mijn ogen te tightlinen en mascara aan te brengen.






Q: Wat vinden jullie van de look?