zaterdag 30 juni 2012

Review: BBCream Skin 79



Bij mij Sleek palette kreeg ik als extra nog een staalte van de BBCream van Skin 79. Deze BBCream is van het type van de Aziatische BBCreams en geeft ook een beter dekking dan onze BBCreams. Omdat deze review dus gebaseerd is op een staaltje toon ik jullie enkel de voor- en nafoto's aangezien ik deze BBCream niet grondig genoeg heb kunnen testen.

Misschien lijkt dit artikel dan een beetje nutteloos maar de foto's geven jullie misschien wel een goed beeld van hoe je gezicht er zal uitzien met die BBCream dus vandaar dat ik het toch even deel met jullie.



Ikzelf heb nu niet zoveel last meer van puistjes enzo maar ik merk toch wel dat de BBCream zorgt voor een egalere tint. Ook heb ik wel wat last dat je mijn aderen ziet lopen onder mijn ogen, door de BBCream zijn deze totaal verdwenen. Mijn teint ziet er ook een stuk stralender uit. Ik vind deze BBCream echt heel fijn, fijner zelf dan mijn BBCream van Garnier.


Q: Hebben jullie al ervaring kunnen opdoen met Aziatische BBCreams?