maandag 11 juni 2012

Review: Action Lipsticks



Al een tijdje terug kocht ik 2 lipstick bij de Action, je weet wel, die goedkope winkel. Onlangs schoot het mij te binnen dat ik jullie hier nog niets van had laten zien dus vandaag ga ik hier eens werk van maken.



De lipsticks die ik kocht waren Pink Passion en Soft Pink. Beide lipsticks zijn rozig van kleur maar Soft Pink ziet er iets donkerder uit. Er zit veel shimmer in de lipsticks. De verpakking van de lipsticks vind ik persoonlijk niet zo mooi. De lipsticks voelen, in vergelijking met Catrice lipsticks, echt cheap aan en dat zijn ze ook. Voor amper 1 euro heb je al een lipstick in je bezit. De lipsticks brengen makkelijk aan al heb je toch een tweetal laagjes nodig voor de lipstick zijn ware kleur afgeeft. De lipsticks drogen mijn lippen niet uit wat best goed is. 


Tot zover mijn mening over de lipsticks en over naar swatches.







Over de kwaliteit van de lipsticks ben ik eigenlijk best tevreden; Jammergenoeg over de kleur iets minder, maar dat is eerder persoonlijk. Ik vind de kleuren niet zo bij mij staan waardoor ik ze niet echt zal gebruiken.


Q: Heb jij al Action lipsticks in je bezit?